Specjaliści Grey o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży podczas konferencji Marketing Mix.

temu

9 września, podczas konferencji MARKETING MIX, Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w Grey Group Poland, zaprezentuje case study „Kampania 360 stopni, czyli jak połączyć różne cele biznesowe i dostarczyć najbardziej efektywne rozwiązania”.
Niecierpliwi, czyli GREY dla Samsunga

temu

Agencja GREY Possible przygotowała aktywację „Niecierpliwi” promującą najnowsze modele telefonów firmy Samsung: Galaxy S6 oraz Galaxy S6 edge. Idąc wbrew powszechnemu przekonaniu, że cierpliwość popłaca, w niestandardowym wydarzeniu ambientowym nagrodzeni zostali ci, którym znudziło się czekanie.
KREATYWNA AKCJA EDUKACYJNA GREY I KRYTYKI POLITYCZNEJ - „STOP FAJERWERKOM”

temu

Grey Group Poland we współpracy z dziennikiem opinii Krytyka Polityczna zainicjował akcję społeczną „Stop fajerwerkom”. Celem przedsięwzięcia jest uświadomienie jak szkodliwy wpływ na zwierzęta mają głośne pokazy pirotechniczne, które coraz częściej zaczynają się odbywać na terenie Polski. 
GREY o sile pomocy, czyli biegnij dla siebie, biegnąc dla innych i wygrajmy wszyscy razem

temu

GREY Group stworzył kampanię promującą inicjatywę Fundacji "Maraton Warszawski". Ma ona wesprzeć podopiecznych jednej z czterech fundacji charytatywnych: Amnesty International, Fundację Dzieci Niczyje, Fundację Rak’n’Roll Wygraj życie! oraz Fundację Synapsis. Motywem przewodnim całej akcji jest sytuacja win-win, kiedy to pomagając sobie osiągnąć sukces, pomagamy innym, a przy okazji propagujemy słuszną ideę.
GREY Group dla GlaxoSmithKline w najnowszej kampanii Sensodyne

temu

Wystartowała najnowsza kampania dla marki Sensodyne (GlaxoSmithKline), przygotowana przez agencję GREY Group. Sensodyne zaprasza nas do gabinetów lekarzy dentystów, którzy potwierdzają dużo większą skuteczność działania ulepszonej pasty do zębów, osiągniętą dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii NovaMin.
GREY Group ponownie dla IKEA

temu

W najnowszej kampanii „Pokój i spokój”, przygotowanej przez agencję GREY Group, IKEA uchyla drzwi do niedostępnej w domu strefy – pokoju nastolatka. Akcja zachęca rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom i skorzystania ze specjalnej promocji na wybrane meble. 
mBank i AXA w nowej kampanii od GREY Group 

temu

Najnowsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję GREY Group komunikuje wspólną ofertę mBanku i Grupy AXA, pozwalającą uzyskać ubezpieczenie komunikacyjne w atrakcyjnej cenie. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji oraz internecie.
Paweł Cholewa w GREY Group

temu

Do zespołu GREY Group dołączył właśnie Paweł Cholewa, obejmując stanowisko Art Directora w dziale BTL & Design.
GREY dla Rzecznika Praw Obywatelskich

temu

Głos zwykłego człowieka jest cichy i czasem niesłyszany przez instytucje i urzędy państwowe. Dzięki pracy Rzecznika Praw Obywatelskich głos obywateli jest silniejszy, a trudne i nierozwiązane sprawy znajdują swój szczęśliwy finał. Rusza właśnie kampania informacyjno-edukacyjna „Głos wszystkich obywateli” przygotowana przez GREY Group.
GREY DLA PRODUKCJI FABULARNEJ

temu

Agencja GREY stworzyła projekt plakatu promującego film krótkometrażowy "Basen", reżyserii Krzysztofa Pawłowskiego, który role główne powierzył Adamowi Woronowiczowi i Agnieszce Grochowskiej. 
Specjaliści Grey o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży podczas konferencji Marketing Mix.

temu

9 września, podczas konferencji MARKETING MIX, Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w Grey Group Poland, zaprezentuje case study „Kampania 360 stopni, czyli jak połączyć różne cele biznesowe i dostarczyć najbardziej efektywne rozwiązania”.
Niecierpliwi, czyli GREY dla Samsunga

temu

Agencja GREY Possible przygotowała aktywację „Niecierpliwi” promującą najnowsze modele telefonów firmy Samsung: Galaxy S6 oraz Galaxy S6 edge. Idąc wbrew powszechnemu przekonaniu, że cierpliwość popłaca, w niestandardowym wydarzeniu ambientowym nagrodzeni zostali ci, którym znudziło się czekanie.
KREATYWNA AKCJA EDUKACYJNA GREY I KRYTYKI POLITYCZNEJ - „STOP FAJERWERKOM”

temu

Grey Group Poland we współpracy z dziennikiem opinii Krytyka Polityczna zainicjował akcję społeczną „Stop fajerwerkom”. Celem przedsięwzięcia jest uświadomienie jak szkodliwy wpływ na zwierzęta mają głośne pokazy pirotechniczne, które coraz częściej zaczynają się odbywać na terenie Polski. 
GREY o sile pomocy, czyli biegnij dla siebie, biegnąc dla innych i wygrajmy wszyscy razem

temu

GREY Group stworzył kampanię promującą inicjatywę Fundacji "Maraton Warszawski". Ma ona wesprzeć podopiecznych jednej z czterech fundacji charytatywnych: Amnesty International, Fundację Dzieci Niczyje, Fundację Rak’n’Roll Wygraj życie! oraz Fundację Synapsis. Motywem przewodnim całej akcji jest sytuacja win-win, kiedy to pomagając sobie osiągnąć sukces, pomagamy innym, a przy okazji propagujemy słuszną ideę.
GREY Group dla GlaxoSmithKline w najnowszej kampanii Sensodyne

temu

Wystartowała najnowsza kampania dla marki Sensodyne (GlaxoSmithKline), przygotowana przez agencję GREY Group. Sensodyne zaprasza nas do gabinetów lekarzy dentystów, którzy potwierdzają dużo większą skuteczność działania ulepszonej pasty do zębów, osiągniętą dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii NovaMin.
GREY Group ponownie dla IKEA

temu

W najnowszej kampanii „Pokój i spokój”, przygotowanej przez agencję GREY Group, IKEA uchyla drzwi do niedostępnej w domu strefy – pokoju nastolatka. Akcja zachęca rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom i skorzystania ze specjalnej promocji na wybrane meble. 
mBank i AXA w nowej kampanii od GREY Group 

temu

Najnowsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję GREY Group komunikuje wspólną ofertę mBanku i Grupy AXA, pozwalającą uzyskać ubezpieczenie komunikacyjne w atrakcyjnej cenie. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji oraz internecie.
Paweł Cholewa w GREY Group

temu

Do zespołu GREY Group dołączył właśnie Paweł Cholewa, obejmując stanowisko Art Directora w dziale BTL & Design.
GREY dla Rzecznika Praw Obywatelskich

temu

Głos zwykłego człowieka jest cichy i czasem niesłyszany przez instytucje i urzędy państwowe. Dzięki pracy Rzecznika Praw Obywatelskich głos obywateli jest silniejszy, a trudne i nierozwiązane sprawy znajdują swój szczęśliwy finał. Rusza właśnie kampania informacyjno-edukacyjna „Głos wszystkich obywateli” przygotowana przez GREY Group.
1
2
3
4