GREY GROUP POLAND PROMUJE ŻYCIOWY PRZEPIS

„Życiowy przepis” to akcja społeczna, której głównym założeniem jest edukacja w temacie profilaktyki nowotworowej piersi. Początek projektu został zaplanowany na okres Walentynek, jednak kampania będzie kontynuowana przez GREY Group Poland oraz Affidea Polska jeszcze przez długi czas. 
GREY Z KAMPANIĄ DLA KOLEJNEJ MARKI FERRERO – KINDER BUENO

Właśnie ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię. 
Grey Group Poland wspiera badanie starożytnych mumii

W połowie grudnia 2015 ruszyła największa na świecie interdyscyplinarna inicjatywa naukowa poświęcona badaniom starożytnych mumii – Warsaw Mummy Project. GREY Group Poland odpowiada za oprawę graficzną projektu i wsparcie marketingowe.
JOANNA BEDNAREK W AGENCJI PR COHN & WOLFE

Do zespołu agencji Cohn & Wolfe dołączyła Joanna Bednarek obejmując funkcję PR Account Managera. Bednarek odpowiada za obsługę PR m.in. WARS SAWA JUNIOR, Przeglądu Warszawskiego oraz Green Caffè Nero.
GREY Agencją sieciową roku na Euro Effies 2015 – „Euro Effies Agency of the Year”

GREY EMEA zdobył prestiżową nagrodę Agencji Sieciowej Roku Euro Effies 2015®, która została przyznana w trakcie tegorocznej gali Euro Effies w Brukseli (20.10.2015).
GREY Group Poland wzmacnia dział Digital

W odpowiedzi na nowe wyzwania i projekty swoich klientów GREY Group dokonuje kolejnych inwestycji w dział Digital, którym kieruje Helena Olecka.
GREY z kampanią na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki dla Downy od Procter & Gamble 

Agencja GREY stawiła czoło prawdziwemu wyzwaniu i stworzyła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie produktu marki Downy na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki. To jedno z największych przedsięwzięć promocyjnych Procter & Gamble w tym regionie na przestrzeni ostatnich lat.
Pascal Brodnicki ambasadorem produktu Rama Smaż jak szef kuchni

We wrześniu ruszyła szerokozasięgowa kampania promująca produkt do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni. Ambasadorem produktu został znany kucharz Pascal Brodnicki. Za działania komunikacyjne obejmujące PR, eventy, digital, BTL i shopper marketing odpowiada GREY Group Poland.
Polscy Olimpijczycy na spotkaniu Polskich Nadziei Olimpijskich: o znaczeniu wsparcia dzieci i młodzieży w ich sportowej drodze na szczyt

Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” to wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, firmy Procter & Gamble, Telewizji Polsat oraz Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, będąca wyrazem ich zaangażowania w aktywizację sportową dzieci i młodzieży. W ramach popularyzacji idei programu, Partnerzy wraz z Beneficjentami programu, zaprosili znanych Olimpijczyków: Kamila Stocha, Roberta Korzeniowskiego i Michała Jelińskiego do rozmowy o tym, jak i dlaczego warto wspierać dzieci i młodzież w ich sportowej drodze na szczyt. Spotkanie odbyło się 19 września 2015 r. podczas Olimpijskiego Pożegnania Lata w Katowicach.
KLASYCZNY WESTERN WEDŁUG GREY GROUP - CZYLI „POJEDYNEK” NA PÓŁKACH IKEA 

„Pojedynek” to tytuł nowej kampanii szaf PAX, którą Grey Group Poland dołączył do swojego portfolio projektów zrealizowanych dla IKEA. Kampania ruszyła 29 lutego, a w telewizji i internecie będziemy mogli ją oglądać do 20 kwietnia br. 
GREY GROUP POLAND PROMUJE ŻYCIOWY PRZEPIS

„Życiowy przepis” to akcja społeczna, której głównym założeniem jest edukacja w temacie profilaktyki nowotworowej piersi. Początek projektu został zaplanowany na okres Walentynek, jednak kampania będzie kontynuowana przez GREY Group Poland oraz Affidea Polska jeszcze przez długi czas. 
GREY Z KAMPANIĄ DLA KOLEJNEJ MARKI FERRERO – KINDER BUENO

Właśnie ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię. 
Grey Group Poland wspiera badanie starożytnych mumii

W połowie grudnia 2015 ruszyła największa na świecie interdyscyplinarna inicjatywa naukowa poświęcona badaniom starożytnych mumii – Warsaw Mummy Project. GREY Group Poland odpowiada za oprawę graficzną projektu i wsparcie marketingowe.
JOANNA BEDNAREK W AGENCJI PR COHN & WOLFE

Do zespołu agencji Cohn & Wolfe dołączyła Joanna Bednarek obejmując funkcję PR Account Managera. Bednarek odpowiada za obsługę PR m.in. WARS SAWA JUNIOR, Przeglądu Warszawskiego oraz Green Caffè Nero.
GREY Agencją sieciową roku na Euro Effies 2015 – „Euro Effies Agency of the Year”

GREY EMEA zdobył prestiżową nagrodę Agencji Sieciowej Roku Euro Effies 2015®, która została przyznana w trakcie tegorocznej gali Euro Effies w Brukseli (20.10.2015).
GREY Group Poland wzmacnia dział Digital

W odpowiedzi na nowe wyzwania i projekty swoich klientów GREY Group dokonuje kolejnych inwestycji w dział Digital, którym kieruje Helena Olecka.
GREY z kampanią na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki dla Downy od Procter & Gamble 

Agencja GREY stawiła czoło prawdziwemu wyzwaniu i stworzyła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie produktu marki Downy na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki. To jedno z największych przedsięwzięć promocyjnych Procter & Gamble w tym regionie na przestrzeni ostatnich lat.
Pascal Brodnicki ambasadorem produktu Rama Smaż jak szef kuchni

We wrześniu ruszyła szerokozasięgowa kampania promująca produkt do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni. Ambasadorem produktu został znany kucharz Pascal Brodnicki. Za działania komunikacyjne obejmujące PR, eventy, digital, BTL i shopper marketing odpowiada GREY Group Poland.
Polscy Olimpijczycy na spotkaniu Polskich Nadziei Olimpijskich: o znaczeniu wsparcia dzieci i młodzieży w ich sportowej drodze na szczyt

Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” to wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, firmy Procter & Gamble, Telewizji Polsat oraz Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, będąca wyrazem ich zaangażowania w aktywizację sportową dzieci i młodzieży. W ramach popularyzacji idei programu, Partnerzy wraz z Beneficjentami programu, zaprosili znanych Olimpijczyków: Kamila Stocha, Roberta Korzeniowskiego i Michała Jelińskiego do rozmowy o tym, jak i dlaczego warto wspierać dzieci i młodzież w ich sportowej drodze na szczyt. Spotkanie odbyło się 19 września 2015 r. podczas Olimpijskiego Pożegnania Lata w Katowicach.
1
2
3
4