GREY ponownie dla IKEA

temu

Właśnie ruszyła nowa kampania IKEA 
GREY GROUP POLAND Z NOWĄ REALIZACJĄ DLA IKEA

temu

Właśnie ruszyła kampania nowego katalogu IKEA na rok 2017 współtworzona przez GREY Group Poland. Jej celem jest zachęcenie do autorefleksji nad tym, czym dla każdego jest radość i jak stworzyć dla niej najlepszą przestrzeń w domu.
GREY GROUP POLAND RUSZA Z PIERWSZĄ KAMPANIĄ DLA PEPCO

temu

Agencja GREY Group przygotowała pierwszą kampanię dla marki PEPCO składającą się ze spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów POS oraz komunikacji digital. W odpowiedzi na potrzeby klienta GREY Group Poland otworzył swój drugi oddział w Poznaniu.

temu

GREY GROUP POLAND Z NOMINACJĄ NA NAJPOPULARNIEJSZYM MIĘDZYNARODOWYM FESTIWALU KREATYWNOŚCI CANNES LIONS

temu

GREY Group Poland znalazł się na liście nominowanych na Cannes Lions International Festival of Creativity za kampanię „Życie po śmierci” zrealizowaną dla Polskiego Czerwonego Krzyża przy współpracy z Shoot Me i Fundacją Pedagogium.
Program Polskie Nadzieje Olimpijskie - podsumowanie 18. Pikniku Olimpijskiego 2016

temu

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbyła się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego została ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Program wspiera sportowy rozwój dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie na uczestników czekało wiele konkursów z nagrodami i wspaniała, olimpijska atmosfera. 
Program Polskie Nadzieje Olimpijskiena 18. Pikniku Olimpijskim

temu

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbędzie się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego zostanie ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Ideą Programu jest wspieranie sportowego rozwoju dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Dodatkowo, na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie przewidziano dla wszystkich uczestników mnóstwo atrakcji, w tym konkursy z nagrodami.
GREY GROUP POLAND WYGRYWA NAJWIĘKSZY PRZETARG RETAIL PIERWSZEJ POŁOWY 2016 ROKU NA OBSŁUGĘ MARKI PEPCO W REGIONIE CEE 

temu

GREY Group Poland przejmuje kompleksową obsługę sieci sklepów PEPCO.
GREY GROUP POLAND WYGRYWA PRZETARG NA DIGITAL DLA MARKI KASZTELAN

temu

Agencja GREY Group Poland wygrała przetarg na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki Kasztelan
Niezwykła wizyta w Domu Otwartych Serc

temu

W miniony weekend, znany na całym świecie, stylista fryzur Sascha Breuer przyleciał prosto z Cannes do Warszawy, by odwiedzić Centrum Interwencji Kryzysowej Caritas Warszawsko-Praskiej "Dom Otwartych Serc", gdzie spotkał się z czterema kobietami i ich dziećmi w ramach inicjatywy #TheKindCut. Sascha pracuje na całym świecie stylizując gwiazdy filmowe wielkiego formatu oraz największych celebrytów, jednak zawsze stara się znaleźć czas dla osób w potrzebie.
GREY ponownie dla IKEA

temu

Właśnie ruszyła nowa kampania IKEA 
GREY GROUP POLAND Z NOWĄ REALIZACJĄ DLA IKEA

temu

Właśnie ruszyła kampania nowego katalogu IKEA na rok 2017 współtworzona przez GREY Group Poland. Jej celem jest zachęcenie do autorefleksji nad tym, czym dla każdego jest radość i jak stworzyć dla niej najlepszą przestrzeń w domu.
GREY GROUP POLAND RUSZA Z PIERWSZĄ KAMPANIĄ DLA PEPCO

temu

Agencja GREY Group przygotowała pierwszą kampanię dla marki PEPCO składającą się ze spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów POS oraz komunikacji digital. W odpowiedzi na potrzeby klienta GREY Group Poland otworzył swój drugi oddział w Poznaniu.

temu

GREY GROUP POLAND Z NOMINACJĄ NA NAJPOPULARNIEJSZYM MIĘDZYNARODOWYM FESTIWALU KREATYWNOŚCI CANNES LIONS

temu

GREY Group Poland znalazł się na liście nominowanych na Cannes Lions International Festival of Creativity za kampanię „Życie po śmierci” zrealizowaną dla Polskiego Czerwonego Krzyża przy współpracy z Shoot Me i Fundacją Pedagogium.
Program Polskie Nadzieje Olimpijskie - podsumowanie 18. Pikniku Olimpijskiego 2016

temu

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbyła się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego została ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Program wspiera sportowy rozwój dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie na uczestników czekało wiele konkursów z nagrodami i wspaniała, olimpijska atmosfera. 
Program Polskie Nadzieje Olimpijskiena 18. Pikniku Olimpijskim

temu

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbędzie się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego zostanie ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Ideą Programu jest wspieranie sportowego rozwoju dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Dodatkowo, na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie przewidziano dla wszystkich uczestników mnóstwo atrakcji, w tym konkursy z nagrodami.
GREY GROUP POLAND WYGRYWA NAJWIĘKSZY PRZETARG RETAIL PIERWSZEJ POŁOWY 2016 ROKU NA OBSŁUGĘ MARKI PEPCO W REGIONIE CEE 

temu

GREY Group Poland przejmuje kompleksową obsługę sieci sklepów PEPCO.
GREY GROUP POLAND WYGRYWA PRZETARG NA DIGITAL DLA MARKI KASZTELAN

temu

Agencja GREY Group Poland wygrała przetarg na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki Kasztelan
1
2
3
4