GREY GROUP POLAND Z NOWĄ REALIZACJĄ DLA IKEA

GREY GROUP POLAND Z NOWĄ REALIZACJĄ DLA IKEA

Opublikowany

Właśnie ruszyła kampania nowego katalogu IKEA na rok 2017 współtworzona przez GREY Group Poland. Jej celem jest zachęcenie do autorefleksji nad tym, czym dla każdego jest radość i jak stworzyć dla niej najlepszą przestrzeń w domu.

Agencja przygotowała 30’ i 45’ spoty TVC, opowiadające historie rodzin, w których bohaterowie zadają sobie pytanie „Co znaczy żyć po swojemu?”- swoimi wyborami udowadniają, że nie trzeba postępować zgodnie z powszechnie uznaną normą, ale kierować się radością i swobodą, nadając w ten sposób przedmiotom nową funkcję. Najlepszym podsumowaniem kampanii jest stwierdzenie „Bo przecież nie musi być perfekcyjnie, żeby było idealnie”.
- Tym razem zamiast koncentrować się na typowej promocji katalogu, postanowiliśmy skierować uwagę na fundamentalne założenie marki – „sprawiać, by każdy dzień był trochę lepszy od poprzedniego” - dlatego tak bardzo zależało nam na tym, by spoty przede wszystkim skupiały się na poczuciu wolności i radości we własnym domu - mówi Rafał Ryś, Deputy Creative Director Grey Group Poland.
 
Spoty podkreślają nie tylko wyjątkowość IKEA, ale przede wszystkim sposób w jaki marka odpowiada na potrzeby swoich klientów – oferując im rozwiązania, którym mogą zaufać
i które sprawiają, że ich życie stanie się lepsze.
Spoty będą emitowane przez następne 6 tygodni.

Link do video na YouTube: https://youtu.be/fFL8WI4NXzA

Zespół GREY Group Poland:
Strategia: Weronika Sołtysiak
Kreacja: Rafał Ryś, Jan Cieślar, Dominika Hałas, Jakub Korolczuk
Produkcja: Agata Bereś, Anna Green
Client Service: Małgorzata Łoza, Julia Czerniuk

Kopiuj tekst

Udostępnij

GREY ponownie dla IKEA

Właśnie ruszyła nowa kampania IKEA