GREY GROUP POLAND RUSZA Z PIERWSZĄ KAMPANIĄ DLA PEPCO

GREY GROUP POLAND RUSZA Z PIERWSZĄ KAMPANIĄ DLA PEPCO

Opublikowany

Agencja GREY Group przygotowała pierwszą kampanię dla marki PEPCO składającą się ze spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów POS oraz komunikacji digital. W odpowiedzi na potrzeby klienta GREY Group Poland otworzył swój drugi oddział w Poznaniu.

Właśnie ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez GREY Group Poland dla marki PEPCO. Wszystkie elementy kampanii pokazują jak dobrze PEPCO odpowiada na potrzeby swoich konsumentek idealnie dopasowując się do zmieniających się potrzeb ich rodzin, trendów, ale przede wszystkim ich domowych budżetów. Przykładem jest nowa oferta ubrań dla dzieci przed powrotem do szkoły. Od 17 sierpnia możemy zobaczyć 30-sekundowe spoty TVC, a od 19 sierpnia usłyszeć spot radiowy.  

W ramach współpracy GREY Group Poland jest odpowiedzialny za działania Custom Publishing oraz komunikację digital.

- Pierwsza kampania dla nowego klienta to zawsze duże wyzwanie, ale my podeszliśmy do realizacji tego projektu z ogromnym entuzjazmem. W związku z tym podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego biura GREY Group w Poznaniu mając nadzieję, że przyniesie to obopólne efekty – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.

Link do video na YouTube: 

Zespół Grey Group Poland:

• Strategia:  Adam Śmiłowski, Krzysztof Wierzbicki  

• Kreacja: Katarzyna Batogowska, Robert Leśniewski, Jakub Korolczuk

• Client service: Joanna Hurda, Dorota Mosakowska, Urszula Rozwadowska 

• Produkcja: Anna Green, Aleksandra Solarz 



GREY Global, należący do Grupy WPP, znajduje się w czołówce grup reklamowych na świecie i obsługuje około jednej piątej firm z TOP 500 listy FORTUNE w 96 krajach.
Grey Group Poland to grupa ponad 100 osób działających w obszarze komunikacji marek lokalnych i międzynarodowych. Klientom dostarczamy pełen zakres usług komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations, Digital, wsparcie strategiczne, content production oraz planowanie i zakup mediów.  Wśród klientów GREY Group znajdują się marki funkcjonujące na polskim rynku, ale także na rynkach Bliskiego Wschodu i Europy Centralnej. Są to m. in.: Corega, Coldrex, IKEA, Rafaello, Kinder Pingui, mBank, Lenor, Lotos, Microsoft, Cyfrowy Polsat, SmartDOM, Plus, Procter&Gamble, Pantene, Volvo, AmbiPur, Wella, CBRE: Złote Tarasy, Wars Sawa Junior, Mazovia, Südtirol, Lexmark, Polocard. 

Więcej informacji na:

Kopiuj tekst

Udostępnij

GREY GROUP POLAND Z NOWĄ REALIZACJĄ DLA IKEA

Właśnie ruszyła kampania nowego katalogu IKEA na rok 2017 współtworzona przez GREY Group Poland. Jej celem jest zachęcenie do autorefleksji nad tym, czym dla każdego jest radość i jak stworzyć dla niej najlepszą przestrzeń w domu.