Program Polskie Nadzieje Olimpijskie - podsumowanie 18. Pikniku Olimpijskiego 2016

Program Polskie Nadzieje Olimpijskie - podsumowanie 18. Pikniku Olimpijskiego 2016

Opublikowany

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbyła się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego została ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Program wspiera sportowy rozwój dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie na uczestników czekało wiele konkursów z nagrodami i wspaniała, olimpijska atmosfera. 

Program Polskie Nadzieje Olimpijskie po raz kolejny był obecny na Pikniku Olimpijskim
– jednej z najpopularniejszych imprez sportowo-rekreacyjnych w stolicy, odbywającej się na 55 dni przed rozpoczęciem XXXI Olimpiady w Rio de Janeiro. Podczas wydarzenia nastąpiło oficjalne ogłoszenie listy szkół i organizacji sportowych, które otrzymały granty w ramach 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Za rozdysponowanie środków odpowiada Polska Fundacja Olimpijska oraz Fundacja Polsat, a suma grantów w tym roku wyniosła blisko 890 000 złotych

Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” to wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, firmy Procter & Gamble, Telewizji Polsat oraz agencji GREY Group Poland, będąca wyrazem ich zaangażowania w aktywizację sportową dzieci i młodzieży. Program "Polskie Nadzieje Olimpijskie" wspiera finansowo organizacje i zrzeszenia sportowe, szkoły sportowe, organizacje pozarządowe oraz inne podmioty zajmujące się organizacją zajęć sportowych. Dyspozycja środków pieniężnych odbywa się poprzez Polską Fundację Olimpijską oraz Fundację POLSAT.

W tegorocznej edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie w ramach I Filaru: Sport Dzieci i Młodzieży, granty otrzymały:
 
  • Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza
  • Organizacja Środowiskowa Akademickiego Związku Sportowego w Poznaniu
  • Powiatowy Zespół Placówek Szkoła Mistrzostwa Sportowego Szczyrk
  • Uczniowski Klub Sportowy "LA BASKET" Warszawa
  • Uczniowski Ludowy Zapaśniczy Klub Sportowy „HEROS”
  • Uczniowski Klub Sportowy „UKS-190”
  • Klub Sportowy Spójnia Warszawa
  • Niepubliczne Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Płocku Związku Piłki Ręcznej w Polsce
  • Stowarzyszenie Turystyczno-Sportowe „POMERANIA SZCZECINEK”
  • Polski Związek Podnoszenia Ciężarów
  • Klub Sportów Wodnych i Rowerowych „PEGAZ”
  • Atletyczny Klub Sportowy
  • Międzyszkolny Klub Sportowy „CUPRUM”
  • Policyjny Klub Sportowy „GWARDIA” Szczytno
  • Klub Sportowy G’POWER
  • Międzyszkolny Klub Sportowy „DWÓJKA”
  • Ludowy Klub Sportowy „HILLTOP” Wiśniowa-Osieczany

W ramach II Filaru Upowszechnianie Sportu Dzieci i Młodzieży Chorej i Niepełnosprawnej granty otrzymały:

  • Fundacja Akademia Integracji - Praca Edukacja Sport Warszawa
  • Uczniowski Klub Sportowy „Salwator” Kraków
  • Tarnowskie Zrzeszenie Sportowe Niepełnosprawnych „Start” Tarnów
  • Uczniowski Klub Sportowy „OKEJ” Lublin
  • UKS „Gladiator” Przemyśl


Więcej informacja znajduje się na stronie:

###
O PKOl
Polski Komitet Olimpijski zrodził się ze społecznego ruchu i skupia wybitnych wolontariuszy życia sportowego i kulturalnego, jest ogólnopolskim stowarzyszeniem związków, organizacji sportowych i innych osób prawnych, realizujących cele i zadania Ruchu Olimpijskiego oraz zadania związane z rozwojem sportu polskiego. Misją Polskiego Komitetu Olimpijskiego jest rozwój, propagowanie i ochrona Ruchu Olimpijskiego w Polsce, zgodnie z Kartą Olimpijską. 
Od ponad 90 lat PKOl rozwija aktywną i wielokierunkową działalność, stwarza warunki i organizuje udział polskiej reprezentacji w igrzyskach olimpijskich, promuje ideę olimpijską i upowszechnia sport, włącza polski ruch sportowy do światowej rodziny olimpijskiej i zapewnia stałe kontakty polskiego sportu z międzynarodowym ruchem olimpijskim, podejmuje różnorodne działania w dziedzinie edukacji olimpijskiej  i przyczynia się do trwałych związków sportu ze sztuką.

O Telewizji POLSAT
Telewizja POLSAT to pierwsza komercyjna stacja telewizyjna w Polsce. Dzięki filmowym hitom, kultowym serialom, muzycznym wydarzeniom, teleturniejom i relacjom sportowym z najważniejszych wydarzeń, stała się ulubioną stacją milionów Polaków. Dzisiaj jest częścią Grupy Cyfrowy POLSAT - największej grupy medialnej w Polsce, którą tworzą spółki: Cyfrowy POLSAT – największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna, Telewizja POLSAT – pierwszy polski nadawca komercyjny oferujący 23 popularne kanały telewizyjne oraz Redefine – twórca serwisu ipla, lider na rynku wideo online z ponad 3,8 mln użytkowników. W ciągu 20 lat POLSAT zdobył miliony widzów i zapewnił sobie bardzo mocną pozycję na polskim rynku medialnym. POLSAT jest jedną z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek w Polsce.
 
Decyduje o tym atrakcyjna oferta programowa, która dociera do ponad 98 procent gospodarstw domowych! Najmocniejszymi filarami stacji są: doskonała rozrywka, pasjonujące kino, rzetelna i szybka informacja oraz emocjonujący sport. Stacja intensywnie inwestuje w rozwój kanałów tematycznych. Telewizja POLSAT ma obecnie w portfolio 23 kanały. Są to POLSAT, POLSAT 2, POLSAT News, POLSAT Biznes, POLSAT Cafe, POLSAT Play, POLSAT Film, POLSAT Romans, POLSAT Sport, POLSAT Sport Extra, POLSAT Sport news, TV4, TV6, POLSAT JimJam (wspólne przedsięwzięcie z Chello Zone), POLSAT Food, POLSAT Viasat Explorer, POLSAT Viasat History, POLSAT Viasat Nature i POLSAT Crime&Investigation Network. POLSAT, POLSAT Sport, POLSAT Sport Extra
i POLSAT Film mają też swoje wersje HD.

O Procter & Gamble
Firma P&G dociera ze swoimi markami do blisko 5 miliardów ludzi na świecie. Jej silne portfolio obejmuje wiele zaufanych, cenionych ze względu na jakość marek o wiodącej pozycji rynkowej, m.in. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Bieżące informacje na temat firmy i jej marek dostępne są na stronie: http://www.pg.com.

O GREY Group Poland
GREY Global, należący do Grupy WPP, znajduje się w czołówce grup reklamowych na świecie i obsługuje około jednej piątej firm z TOP 500 listy FORTUNE w 96 krajach. 
Grey Group Poland to grupa ponad 100 osób działających w obszarze komunikacji marek lokalnych i międzynarodowych. Klientom dostarczamy pełen zakres usług komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations, Digital, wsparcie strategiczne, content production oraz planowanie i zakup mediów. Wśród klientów GREY Group znajdują się marki funkcjonujące na polskim rynku, ale także na rynkach Bliskiego Wschodu i Europy Centralnej. Są to m. in.: Corega, Coldrex, IKEA, Rafaello, Kinder Pingui, mBank, Lenor, Lotos, Microsoft, Cyfrowy Polsat, SmartDOM, Plus, Procter&Gamble, Pantene, Volvo, AmbiPur, Wella, CBRE: Złote Tarasy, Wars Sawa Junior, Mazovia, Südtirol, T-Mobile, Lexmark, Polocard.


Więcej informacji na:
Dodatkowo, w ramach koncernu WPP, Program Polskie Nadzieje Olimpijskie wspiera Millward Brown – dom badawczy.

Kontakt dla mediów:
Włodzimierz Kleniewski / Polska Fundacja Olimpijska
wkleniewski@pfo.org.pl, +48 603 747 744
Krystyna Aldridge – Holc / Fundacja POLSAT
kaldridgeholc@polsat.com.pl, + 48 885 600 999
Małgorzata Mejer / Procter & Gamble
mejer.m@pg.com, +48 668 458 501
Anna Zwolińska / Telewizja POLSAT
azwolinska@polsat.com.pl, +48 668 615 804
Katarzyna Kluk / GREY group, Cohn & Wolfe
katarzyna.kluk@cohnwolfe.pl, +48 502 198 801

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

pno.jpg

grafika | 179 KB

Pobierz

GREY GROUP POLAND Z NOMINACJĄ NA NAJPOPULARNIEJSZYM MIĘDZYNARODOWYM FESTIWALU KREATYWNOŚCI CANNES LIONS

GREY Group Poland znalazł się na liście nominowanych na Cannes Lions International Festival of Creativity za kampanię „Życie po śmierci” zrealizowaną dla Polskiego Czerwonego Krzyża przy współpracy z Shoot Me i Fundacją Pedagogium.