Program Polskie Nadzieje Olimpijskiena 18. Pikniku Olimpijskim

Program Polskie Nadzieje Olimpijskiena 18. Pikniku Olimpijskim

Opublikowany

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbędzie się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego zostanie ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Ideą Programu jest wspieranie sportowego rozwoju dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Dodatkowo, na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie przewidziano dla wszystkich uczestników mnóstwo atrakcji, w tym konkursy z nagrodami.

Materiały wideo:


Program Polskie Nadzieje Olimpijskie po raz kolejny będzie obecny na Pikniku Olimpijskim – jednej z najpopularniejszych imprez sportowo-rekreacyjnych w stolicy. Podczas wydarzenia nastąpi oficjalne ogłoszenie listy szkół i organizacji sportowych, które w ramach 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie otrzymają granty. Dyspozycją środków zajmuje się Polska Fundacja Olimpijska oraz Fundacja Polsat.

Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 12:00, a zakończy się o godzinie 18:30. Na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie czekać będzie na uczestników wiele atrakcji. Partnerzy Programu zapraszają na wywiady z polskimi olimpijczykami i sportowcami. Stoisko odwiedzą Iwona Dzięcioł-Marcinkiewicz, Konrad Bukowiecki, Tomasz Majewski, Robert Korzeniowski oraz Krzysztof Wiłkomirski. Będzie możliwość otrzymania autografów i zrobienia sobie pamiątkowych zdjęć – również w specjalnie przygotowanej na tę okazję fotobudce. Osoby, które odwiedzą tego dnia stoisko Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie, będą miały możliwość wygrania treningu z olimpijczykiem. Do konkursu zapraszają Robert Korzeniowski oraz Iwona Dzięcioł-Marcinkiewicz. Ponadto, zaplanowane są wydarzenia sportowe, m.in. pokaz szermierki na wózkach z udziałem zawodników i podopiecznych Fundacji "Akademia Integracji" z Warszawy, piłka ręczna dla dzieci z udziałem zawodniczek Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Płocku, quiz olimpijski oraz liczne konkursy i zabawy ruchowe z nagrodami – zarówno dla starszych, jak i młodszych ochotników. Zarówno Fundacja "Akademia Integracji" z Warszawy, jak i Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Płocku, otrzymały granty w ramach pierwszej edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie.

„Ogłoszenie zdobywców grantów podczas 18. Pikniku Olimpijskiego to dla nas moment szczególny z wielu powodów. Głównym z nich jest inwestycja w rozwój dzieci – zdrowych i niepełnosprawnych – oraz propagowanie sportu i aktywnego stylu życia. Jest to bardzo istotne, ponieważ pozwala dzieciom na budowanie w sobie tak ważnych cech jak upór w dążeniu do celu, odwaga w pokonywaniu napotkanych przeszkód, a także ambicja w przekraczaniu własnych granic. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać następne pokolenia w ich marzeniach” – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

„Firma Procter & Gamble z dumą wspiera Program Polskie Nadzieje Olimpijskie. Kolejny raz wyłaniamy zwycięzców w ramach Programu, który jest inwestycją w przyszłych mistrzów olimpijskich, wsparciem talentów sportowych, ale przede wszystkim szansą rozwoju dla każdego dziecka – zarówno zdrowego, jak i niepełnosprawnego” – powiedział Marek Kapuściński, Prezes Zarządu Procter & Gamble Polska.

„Wierzymy, że ten Program pomoże stworzyć dzieciom i młodzieży warunki do optymalnego korzystania z zajęć sportowych, z myślą o osiąganiu w przyszłości mistrzowskich wyników” podkreśla Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego. „Dzięki temu programowi, dzisiejsi mali mistrzowie z czasem mogą pojawić się na największych sportowych arenach, w tym także na Igrzyskach Olimpijskich”.

Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” to wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, firmy Procter & Gamble oraz Telewizji Polsat, będąca wyrazem ich zaangażowania w aktywizację sportową dzieci i młodzieży. Celem tej w zamierzeniu corocznej akcji jest udzielanie wsparcia dzieciom i młodzieży uprawiającym sporty olimpijskie, jak również wspieranie i rozpowszechnianie aktywności sportowej dzieci chorych i niepełnosprawnych za pośrednictwem właściwych organizacji, zrzeszeń czy szkół sportowych. Partnerem inicjatywy została agencja Grey Group (WPP).

„GREY Group Poland udziela wsparcia Polskim Nadziejom Olimpijskim w zakresie komunikacyjnym. Wierzymy w ideę stojącą za Programem, który daje możliwość osiągnięcia sukcesu, znalezienia w sobie energii do jego zdobycia i przede wszystkim podkreślania istoty współpracy na rzecz obranego celu. Cieszymy się, że i my możemy pomóc w dążeniu na sportowy szczyt” – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.

Więcej informacji i pełna lista beneficjentów znajduje się na stronie:
###
O PKOl
Polski Komitet Olimpijski zrodził się ze społecznego ruchu i skupia wybitnych wolontariuszy życia sportowego i kulturalnego, jest ogólnopolskim stowarzyszeniem związków, organizacji sportowych i innych osób prawnych, realizujących cele i zadania Ruchu Olimpijskiego oraz zadania związane z rozwojem sportu polskiego. Misją Polskiego Komitetu Olimpijskiego jest rozwój, propagowanie i ochrona Ruchu Olimpijskiego w Polsce, zgodnie z Kartą Olimpijską.
Od ponad 90 lat PKOl rozwija aktywną i wielokierunkową działalność, stwarza warunki i organizuje udział polskiej reprezentacji w igrzyskach olimpijskich, promuje ideę olimpijską i upowszechnia sport, włącza polski ruch sportowy do światowej rodziny olimpijskiej i zapewnia stałe kontakty polskiego sportu z międzynarodowym ruchem olimpijskim, podejmuje różnorodne działania w dziedzinie edukacji olimpijskiej i przyczynia się do trwałych związków sportu ze sztuką.

O Telewizji POLSAT
Telewizja POLSAT to pierwsza komercyjna stacja telewizyjna w Polsce. Dzięki filmowym hitom, kultowym serialom, muzycznym wydarzeniom, teleturniejom i relacjom sportowym z najważniejszych wydarzeń, stała się ulubioną stacją milionów Polaków. Dzisiaj jest częścią Grupy Cyfrowy POLSAT - największej grupy medialnej w Polsce, którą tworzą spółki: Cyfrowy POLSAT – największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna, Telewizja POLSAT – pierwszy polski nadawca komercyjny oferujący 23 popularne kanały telewizyjne oraz Redefine – twórca serwisu ipla, lider na rynku wideo online z ponad 3,8 mln użytkowników. W ciągu 20 lat POLSAT zdobył miliony widzów i zapewnił sobie bardzo mocną pozycję na polskim rynku medialnym. POLSAT jest jedną z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek w Polsce. Decyduje o tym atrakcyjna oferta programowa, która dociera do ponad 98 procent gospodarstw domowych! Najmocniejszymi filarami stacji są: doskonała rozrywka, pasjonujące kino, rzetelna i szybka informacja oraz emocjonujący sport. Stacja intensywnie inwestuje w rozwój kanałów tematycznych. Telewizja POLSAT ma obecnie w portfolio 23 kanały. Są to POLSAT, POLSAT 2, POLSAT News, POLSAT Biznes, POLSAT Cafe, POLSAT Play, POLSAT Film, POLSAT Romans, POLSAT Sport, POLSAT Sport Extra, POLSAT Sport news, TV4, TV6, POLSAT JimJam (wspólne przedsięwzięcie z Chello Zone), POLSAT Food, POLSAT Viasat Explorer, POLSAT Viasat History, POLSAT Viasat Nature i POLSAT Crime&Investigation Network. POLSAT, POLSAT Sport, POLSAT Sport Extra
i POLSAT Film mają też swoje wersje HD.

O Procter & Gamble
Firma P&G dociera ze swoimi markami do blisko 5 miliardów ludzi na świecie. Jej silne portfolio obejmuje wiele zaufanych, cenionych ze względu na jakość marek o wiodącej pozycji rynkowej, m.in. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Bieżące informacje na temat firmy i jej marek dostępne są na stronie: http://www.pg.com

O GREY Group
GREY Global, należący do Grupy WPP, znajduje się w czołówce grup reklamowych na świecie i obsługuje około jednej piątej firm z TOP 500 listy FORTUNE w 96 krajach.
Grey Group Poland to grupa ponad 100 osób działających w obszarze komunikacji marek lokalnych i międzynarodowych. Klientom dostarczamy pełen zakres usług komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations, Digital, wsparcie strategiczne, content production oraz planowanie i zakup mediów. Wśród klientów GREY Group znajdują się marki funkcjonujące na polskim rynku, ale także na rynkach Bliskiego Wschodu i Europy Centralnej. Są to m. in.: Corega, Coldrex, IKEA, Rafaello, Kinder Pingui, mBank, Lenor, Lotos, Microsoft, Cyfrowy Polsat, SmartDOM, Plus, Procter&Gamble, Pantene, Volvo, AmbiPur, Wella, CBRE: Złote Tarasy, Wars Sawa Junior, Mazovia, Südtirol, T-Mobile, Lexmark, Polocard.

Więcej informacji na:

Dodatkowo, w ramach koncernu WPP, Program Polskie Nadzieje Olimpijskie wspiera Millward Brown – dom badawczy.

Kontakt dla mediów:
Włodzimierz Kleniewski / Polska Fundacja Olimpijska
wkleniewski@pfo.org.pl, +48 603 747 744
Krystyna Aldridge – Holc / Fundacja POLSAT
kaldridgeholc@polsat.com.pl, + 48 885 600 999
Małgorzata Mejer / Procter & Gamble
mejer.m@pg.com, +48 668 458 501
Anna Zwolińska / Telewizja POLSAT
azwolinska@polsat.com.pl, +48 668 615 804
Katarzyna Kluk / GREY group, Cohn & Wolfe
katarzyna.kluk@cohnwolfe.pl, +48 502 198 801

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

pno.jpg

grafika | 179 KB

Pobierz

Program Polskie Nadzieje Olimpijskie - podsumowanie 18. Pikniku Olimpijskiego 2016

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbyła się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego została ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Program wspiera sportowy rozwój dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie na uczestników czekało wiele konkursów z nagrodami i wspaniała, olimpijska atmosfera.