GREY GROUP POLAND WYGRYWA PRZETARG NA DIGITAL DLA MARKI KASZTELAN

GREY GROUP POLAND WYGRYWA PRZETARG NA DIGITAL DLA MARKI KASZTELAN

Opublikowany

Agencja GREY Group Poland wygrała przetarg na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki Kasztelan

Agencja Grey Group Poland przygotuje dla marki Kasztelan zupełnie nową stronę internetową oraz zapewni jej bieżącą, kompleksową obsługę. Nowopowstający serwis zostanie zaprojektowany od podstaw, a jego funkcjonalność będzie dostępna – poza platformami stacjonarnymi – również na urządzeniach mobilnych. Całością działań programistycznych zajmie się Grey Group Poland.
 
Na stronie internetowej będzie można zapoznać się z różnymi wariantami piwa warzonymi pod marką Kasztelan oraz odkryć historię browarnictwa sierpeckiego.
- Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z Kasztelanem. To dla nas dowód, że już widać efekty rozwoju naszego zespołu Grey Digital, który zajmuje się strategią, kreacją i produkcją tego projektu – podkreśla Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Program Polskie Nadzieje Olimpijskiena 18. Pikniku Olimpijskim

W sobotę, 11 czerwca 2016 roku, na Kępie Potockiej w Warszawie, odbędzie się 18. edycja Pikniku Olimpijskiego, podczas którego zostanie ogłoszona lista beneficjentów 2. edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Ideą Programu jest wspieranie sportowego rozwoju dzieci i młodzieży – zdrowej i niepełnosprawnej. Dodatkowo, na stoisku Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie przewidziano dla wszystkich uczestników mnóstwo atrakcji, w tym konkursy z nagrodami.