GREY GROUP POLAND WYGRYWA NAJWIĘKSZY PRZETARG RETAIL PIERWSZEJ POŁOWY 2016 ROKU NA OBSŁUGĘ MARKI PEPCO W REGIONIE CEE 

GREY GROUP POLAND WYGRYWA NAJWIĘKSZY PRZETARG RETAIL PIERWSZEJ POŁOWY 2016 ROKU NA OBSŁUGĘ MARKI PEPCO W REGIONIE CEE 

Opublikowany

GREY Group Poland przejmuje kompleksową obsługę sieci sklepów PEPCO.

W finałowym etapie przetargu GREY Group pokonała dwie grupy reklamowe z Polski. Agencja podpisała długoterminowy kontrakt na pełną obsługę shopper marketingu i wszystkich działań komunikacyjnych off & online, produkcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów. 

GREY Group jako Lead Agency będzie odpowiedzialna za wdrażanie działań w całym regionie CEE, obejmującym w pierwszej fazie blisko 1000 sklepów w Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.

- W gronie naszych Klientów pojawiła się niezwykła w skali Europy marka retail. Dla GREY jest to także okazja do wykorzystania doświadczenia i wdrożenia zintegrowanej obsługi w wielu obszarach. Po prostu: Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować dla PEPCO – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.


Kopiuj tekst

Udostępnij

GREY GROUP POLAND WYGRYWA PRZETARG NA DIGITAL DLA MARKI KASZTELAN

Agencja GREY Group Poland wygrała przetarg na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki Kasztelan