KLASYCZNY WESTERN WEDŁUG GREY GROUP - CZYLI „POJEDYNEK” NA PÓŁKACH IKEA 

KLASYCZNY WESTERN WEDŁUG GREY GROUP - CZYLI „POJEDYNEK” NA PÓŁKACH IKEA 

Opublikowany

„Pojedynek” to tytuł nowej kampanii szaf PAX, którą Grey Group Poland dołączył do swojego portfolio projektów zrealizowanych dla IKEA. Kampania ruszyła 29 lutego, a w telewizji i internecie będziemy mogli ją oglądać do 20 kwietnia br. 

Polskie mieszkania są małe. Salon jest często jedynym miejscem na wpasowanie szafy, która nie tylko ma za zadanie pomieścić rzeczy całej rodziny, ale i być po prostu ładna. Jako miejsce społeczne, salon powinien być również wyposażony w regały, które pozwalają na prezentację najpiękniejszych i najważniejszych rzeczy. IKEA, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, stworzyła ładne, nowoczesne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązanie – szafę PAX oraz system regałów BESTÅ. Zadaniem agencji Grey postawionym przez IKEA było pokazanie, że meble tej kolekcji idealnie wkomponowują się w każde wnętrze, a wszystko co stoi na ich półkach prezentuje się z dumą.

Czym wyróżnia się nowa kampania dla IKEA?

Przedstawia pojedynek przedmiotów, które walczą o jak najdłuższe pozostanie na półkach regałów BESTÅ. Pokazuje również, że pewne rzeczy ustępują miejsca innym i odchodzą
w niepamięć. Często jednak rzeczy mają dla nas wartość sentymentalną i pragniemy zachować je jak najdłużej. Nie chcemy ich obecności na pierwszym planie, ale czasem lubimy do nich powracać, dlatego szafy PAX dają nam możliwość ich wygodnego przechowania.

- Tworząc kampanię chcieliśmy pokazać, że szafa PAX to strategiczne rozwiązanie, gdzie poza ubraniami i pościelą, przechowujemy także te części domowego dobytku, których czas świetności na półkach regałów już przeminął -  mówi Rafał Ryś, Deputy Creative Director Grey Group Poland.


Zespół Grey Group:
Strategia: Krzysiek Bogdalik
Kreacja: Tomek Dubiel, Mateusz Gaca, Rafał Ryś, Jakub Karolczuk
Produkcja: Agata Bereś
Client Service: Gosia Łoza, Klaudyna Saczuk
Muzyka: Mitch & Mitch

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Screen_Shot_2016-03-04_at_11.43.54.png

grafika | 3,97 MB

Pobierz
Screen_Shot_2016-03-04_at_11.44.19.png

grafika | 5,57 MB

Pobierz
Screen_Shot_2016-03-04_at_11.43.34.png

grafika | 5,78 MB

Pobierz
Screen_Shot_2016-03-04_at_11.43.44.png

grafika | 4,34 MB

Pobierz
Screen_Shot_2016-03-04_at_11.44.14.png

grafika | 2,86 MB

Pobierz
Screen_Shot_2016-03-04_at_11.43.59.png

grafika | 5,23 MB

Pobierz

GREY GROUP POLAND WYGRYWA NAJWIĘKSZY PRZETARG RETAIL PIERWSZEJ POŁOWY 2016 ROKU NA OBSŁUGĘ MARKI PEPCO W REGIONIE CEE 

GREY Group Poland przejmuje kompleksową obsługę sieci sklepów PEPCO.