GREY GROUP POLAND PROMUJE ŻYCIOWY PRZEPIS

GREY GROUP POLAND PROMUJE ŻYCIOWY PRZEPIS

Opublikowany

„Życiowy przepis” to akcja społeczna, której głównym założeniem jest edukacja w temacie profilaktyki nowotworowej piersi. Początek projektu został zaplanowany na okres Walentynek, jednak kampania będzie kontynuowana przez GREY Group Poland oraz Affidea Polska jeszcze przez długi czas. 

Jedzenie i gotowanie towarzyszy nam na co dzień. Coraz bardziej lubimy gotować i coraz częściej stanowi to dla nas przyjemność. Właśnie to skojarzenie postanowiliśmy wykorzystać podczas budowania świadomości tego, jak ważne w codziennym życiu jest samobadanie piersi.
   
„Życiowy przepis” to pierwszy przepis kulinarny, który ratuje życie.

Z okazji walentynek, na specjalnie zorganizowane warsztaty w studiu kulinarnym CookUp
w Warszawie, zaproszonych zostało 7 par w celu wspólnej nauki pieczenia naturalnego
i zdrowego chleba. W warsztacie wzięła też udział para youtuberów - Martin Stankiewicz
i Laura Nadolska. Początkowo, uczestnicy kursu nie wiedzieli, że tak naprawdę ruchy wykonywane podczas przygotowywania chleba mogą uratować partnerowi życie. Tym sposobem na pozór zwykłe warsztaty kulinarne stały się pretekstem do nauki ruchów samobadania piersi.

- Postanowiliśmy udowodnić, że szczęśliwy związek to nie tylko wspólne zamiłowanie do zdrowego stylu odżywiania. To również wzajemna troska o swoje życie. To na czym nam zależało to pokazanie, że ochrona zdrowia powinna być nieodłączną częścią codzienności każdego związku, że zarówno kobiety jak i mężczyźni nie powinni bać się badania
i w codziennym życiu powinni zaufać swoim dłoniom – wspomina Rafał Ryś, Deputy Creative Director.

Ideę „Życiowego przepisu” podsumowuje materiał filmowy, nakręcony podczas warsztatów kulinarnych. Spot przedstawia reakcje uczestników po otrzymaniu informacji, że ruchy towarzyszące formowaniu chleba, mogą uratować ich ukochanym życie.
Filmowi towarzyszy również strona internetowa Życiowyprzepis.pl to – kompendium wiedzy, dotycząca profilaktyki raka piersi. Znajdują się na niej najpotrzebniejsze informacje dotyczące samobadania oraz przewodnik edukujący jak prawidłowo wykonać samobadanie piersi.
- Jesteśmy przekonani, że zbliżające się Walentynki to idealny pretekst do edukacji
w temacie dbania o zdrowie swoje i ukochanej osoby. Akcję społeczną będziemy kontynuowali również w późniejszym okresie. Zależy nam bowiem na tym, aby profilaktyka stała się chlebem powszednim w życiu każdego z nas – dodaje Joanna Borczak, Dyrektor Marketingu Affidea Polska.

W akcję „Życiowy przepis” czynnie zaangażowali się: prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, Elżbieta Kozik oraz Prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych - Barbara Jobda.
Tematyka raka piersi staje się coraz bardziej powszechna, a sam nowotwór - niestety – dotyka coraz większej ilości kobiet, także tych w młodszym wieku. Właśnie dlatego promocja profilaktyki oraz nawyku umiejętnego badania piersi jest tak istotna. Badania wskazują, iż rak piersi jest najczęstszym rodzajem nowotworu, na który zapadają kobiety
w Polsce, a jego diagnoza utrzymuje się wciąż na stałym poziomie (25% wszystkich rozpoznań nowotworowych). Należy jednak pamiętać, że wczesne wykrycie guza oznacza bardzo duże szanse na odpowiednie leczenie i uniknięcie poważniejszego stanu. Diagnoza uzyskana w dobrym momencie wpływa pozytywnie na tok leczenia.  

Premiera, zrealizowanego podczas warsztatów filmu, odbędzie się 4 lutego 2016r., podczas obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem w CH Złote Tarasy.

Link do materiału filmowego:




Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Zyciowyprzepis.pl_2.png

grafika | 1,29 MB

Pobierz
Zyciowyprzepis.pl_1.png

grafika | 1,35 MB

Pobierz

KLASYCZNY WESTERN WEDŁUG GREY GROUP - CZYLI „POJEDYNEK” NA PÓŁKACH IKEA 

„Pojedynek” to tytuł nowej kampanii szaf PAX, którą Grey Group Poland dołączył do swojego portfolio projektów zrealizowanych dla IKEA. Kampania ruszyła 29 lutego, a w telewizji i internecie będziemy mogli ją oglądać do 20 kwietnia br.