GREY Z KAMPANIĄ DLA KOLEJNEJ MARKI FERRERO – KINDER BUENO

GREY Z KAMPANIĄ DLA KOLEJNEJ MARKI FERRERO – KINDER BUENO

Opublikowany

Właśnie ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię. 

Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”.
Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno. Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym
 i orzechowym kremem.

- Prowadzenie działań dla Ferrero Polska Commercial to dla nas ogromne wyróżnienie. Tworząc „Orient Express” dla Kinder Bueno chcieliśmy, by kampania – jak sam batonik – była momentem przyjemności i wytchnienia – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group Poland.

GREY Group Poland odpowiada za kreację działań ”Orient Express”. Kampania jest prowadzona w kanałach TV, OOH oraz digital.

Link do Spotów:



Realizacja: GREY Group Poland
Dom mediowy: Vizeum
Dom produkcyjny: Papaya
Reżyseria: Damien Krisl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

FERP_KinderBueno_6x3.jpg

grafika | 665 KB

Pobierz

GREY GROUP POLAND PROMUJE ŻYCIOWY PRZEPIS

„Życiowy przepis” to akcja społeczna, której głównym założeniem jest edukacja w temacie profilaktyki nowotworowej piersi. Początek projektu został zaplanowany na okres Walentynek, jednak kampania będzie kontynuowana przez GREY Group Poland oraz Affidea Polska jeszcze przez długi czas.