Grey Group Poland wspiera badanie starożytnych mumii

Grey Group Poland wspiera badanie starożytnych mumii

Opublikowany

W połowie grudnia 2015 ruszyła największa na świecie interdyscyplinarna inicjatywa naukowa poświęcona badaniom starożytnych mumii – Warsaw Mummy Project. GREY Group Poland odpowiada za oprawę graficzną projektu i wsparcie marketingowe.

Warsaw Mummy Project ma na celu wieloaspektowe przebadanie mumii egipskich m.in. pod kątem występowania chorób nowotworowych. Pierwszy etap projektu obejmie badania nieinwazyjne za pomocą tomografii komputerowej (TK) i rentgena (RTG), które zostaną wykonane pod okiem specjalistów onkologów i radiologów z Międzynarodowego Centrum Onkologii Affidea w Otwocku. Autorami projektu są polscy archeolodzy i bioarcheolodzy z Uniwersytetu Warszawskiego. Projekt realizowany jest w ścisłej współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie, z depozytu którego pochodzą mumie.

- Przystąpiliśmy do projektu, ponieważ jesteśmy przekonani, że należy wspierać inicjatywy polskich naukowców, a także dlatego, że to szansa wsparcia rozwoju medycyny w temacie, mogącym niestety dotyczyć każdego z nas, czyli nowotworów – tłumaczy Joanna Borczak, Dyrektor Marketingu Affidea Polska. - Nasza Klinika w Otwocku przez ponad trzy lata obejmowała bezpłatną opieką chorych na nowotwory. W sytuacji odmowy NFZ zakontraktowania naszych usług, i co za tym idzie braku możliwości pomagania ludziom, czujemy satysfakcję, że przynajmniej możemy przyczynić się do rozwoju polskiej nauki – dodaje.

- Wierzymy, że taka unikalna inicjatywa badawcza polskich doktorantów zasługuje na profesjonalną prezentację i oprawę graficzną, która pomoże i wzmocni komunikację tego projektu w Polsce i za granicą – dodaje Rafał Ryś, Deputy Creative Director, Grey Group. 
 
GREY Group Poland odpowiada za stworzenie identyfikacji wizualnej przedsięwzięcia, a także za koncepcję i stworzenie strony internetowej oraz bloga poświęconego projektowi. 
- Współczesny odbiorca jest wymagający i oczekuje treści podanych w przystępny sposób. Także światowe instytucje naukowe zmieniły swoje podejście i nie skupiają się już tylko i wyłącznie na merytoryce, lecz także na kwestiach wizualnych, identyfikujących ich projekty. Naszym celem było przedstawienie świata starożytnego Egiptu z jego wielowarstwowością i wieloznaczeniowością w nowoczesny sposób – mówi Mirosław Charkot, Creative Director BTL & Design, Grey Group.
Więcej informacji o projekcie na stronie internetowej www.warsawmummyproject.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

mumia_wizytowka.jpg

grafika | 645 KB

Pobierz

GREY Z KAMPANIĄ DLA KOLEJNEJ MARKI FERRERO – KINDER BUENO

Właśnie ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię.