GREY Group Poland wzmacnia dział Digital

GREY Group Poland wzmacnia dział Digital

Opublikowany

W odpowiedzi na nowe wyzwania i projekty swoich klientów GREY Group dokonuje kolejnych inwestycji w dział Digital, którym kieruje Helena Olecka.

- Jesteśmy w trakcie rozbudowy tak strategicznego działu jakim jest dział Digital, dlatego bardzo cieszy nasz fakt, że dołączają do naszego zespołu młode utalentowane osoby. Staramy się jak najlepiej poznać potrzeby naszych klientów i wspólnie pracować nad strategią i efektywnością planowanych działań on line i mobile - stwierdziła Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group w Polsce.
Do działu Digital dołączyli Marta Górnicka, która objęła stanowisko Executive Digital Project Managera oraz Andrzej Gorgoń, który został Digital Project Managerem oraz Maciej Rodzik jako Web Designer.
Marta Górnicka posiada 4 letnie doświadczenie zawodowe. Do tej pory związana była m.in. z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie oraz agencją badawczą Inquiry.
Andrzej Gorgoń przez ostatnie 3 lata zdobywał doświadczenie w branży interaktywnej w agencji GONG oraz 180heartbeats + JUNG v. MATT gdzie realizował projekty m.in. dla Samsung, Social Wolves, San Miguel, Aviva, TAURON, Internetowy Kantor, Alior Bank, ECCO, PKN Orlen, ING, Maspex, 4F, inFakt.
Do zespołu dołączył również Maciej Rodzik, który od 2013 roku pracował w Grupie Wirtualna Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Andrzej_Goro_.JPG

grafika | 12,6 KB

Pobierz
Marta_G_rnicka.jpg

grafika | 198 KB

Pobierz
Maciej_Rodzik.jpg

grafika | 80,4 KB

Pobierz

GREY Agencją sieciową roku na Euro Effies 2015 – „Euro Effies Agency of the Year”

GREY EMEA zdobył prestiżową nagrodę Agencji Sieciowej Roku Euro Effies 2015®, która została przyznana w trakcie tegorocznej gali Euro Effies w Brukseli (20.10.2015).