Pascal Brodnicki ambasadorem produktu Rama Smaż jak szef kuchni

Pascal Brodnicki ambasadorem produktu Rama Smaż jak szef kuchni

Opublikowany

We wrześniu ruszyła szerokozasięgowa kampania promująca produkt do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni. Ambasadorem produktu został znany kucharz Pascal Brodnicki. Za działania komunikacyjne obejmujące PR, eventy, digital, BTL i shopper marketing odpowiada GREY Group Poland.

Rama Smaż jak szef kuchni jest połączeniem wysokiej jakości olejów, a receptura produktu sprawia, że nie pryska podczas smażenia. Inspiracją do jego stworzenia byli profesjonalni kucharze, którzy często podczas smażenia mieszają ze sobą różne tłuszcze, dodając masła czy margarynę do oleju lub po prostu łącząc kilka rodzajów olejów. Produkt występuje w trzech wariantach: klasycznym, będącym mieszanką oleju rzepakowego i słonecznikowego, z oliwą z oliwek i maślany smak.
Ambasadorem produktu został Pascal Brodnicki.  - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Pascalem, gdyż swoim doświadczeniem i umiejętnościami reprezentuje profesjonalnych szefów kuchni, którzy stanowili inspiracje do stworzenia produktu, a jednocześnie swoim sposobem bycia trafia do ludzi i pokazuje, że nie trzeba być zawodowym kucharzem, by dobrze gotować! Pascal od lat inspiruje Polaków w kuchni, zachęca do próbowania nowych rzeczy oraz eksperymentowania, przez co wybór jego, jako twarzy produktu, wydał nam się wręcz naturalny – Joanna Kawalec, brand manager Rama. Sam Pascal podkreśla, że prócz walorów smakowych potraw, bardzo liczy się też aspekt zdrowotny: - Wreszcie mamy produkt do smażenia, dzięki któremu smażenie będzie nie tylko wygodniejsze a potrawy bardzo smaczne, ale także korzystniejsze dla zdrowia. Polacy spożywają za dużo tłuszczów, szczególnie tych zwierzęcych, zatem tak prosta możliwość jego ograniczenia wydaje się nieoceniona – dodaje.
Za pełną komunikację z mediami i blogosferą, eventy, content marketing oraz współpracę z ambasadorem odpowiada Cohn & Wolfe, agencja PR należąca do GREY Group Poland. Za koncept kreatywny, BTL, POS, działania digital, shopper marketing odpowiada zespół GREY.
Kampania produktu obejmuje także 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w od 14 września TV i VoD, stworzony nadzorem produkcyjnym agencji LOWE Warsaw, która zajęła się też sesją zdjęciową z Pascalem Brodnickim. Jego wizerunek jest wykorzystywany w spocie reklamowym, w advertorialach w prasie, w internecie oraz podczas eventów.
Działania reklamowe w ramach kampanii obejmują też lokowanie produktu i sponsoring programu Top Chef.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Directions.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

RAMA_Patelnia_Packs_A4_CMYK.jpg

grafika | 6,46 MB

Pobierz
DSC_9994a.jpg

grafika | 6,15 MB

Pobierz
DSC_9899a.jpg

grafika | 6,06 MB

Pobierz

GREY z kampanią na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki dla Downy od Procter & Gamble 

Agencja GREY stawiła czoło prawdziwemu wyzwaniu i stworzyła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie produktu marki Downy na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki. To jedno z największych przedsięwzięć promocyjnych Procter & Gamble w tym regionie na przestrzeni ostatnich lat.