Specjaliści Grey o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży podczas konferencji Marketing Mix.

Specjaliści Grey o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży podczas konferencji Marketing Mix.

Opublikowany

9 września, podczas konferencji MARKETING MIX, Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w Grey Group Poland, zaprezentuje case study „Kampania 360 stopni, czyli jak połączyć różne cele biznesowe i dostarczyć najbardziej efektywne rozwiązania”.

- Sytuacja rynkowa wymusza w obecnych czasach przygotowywanie oferty i aktywności umożliwiających jak najlepszą i najbardziej efektywną egzekucję zaproponowanych działań. Przed każdą agencją czy firmą stoi więc dziś wyzwanie stworzenia zintegrowanej oferty lub kampanii, która będzie uwzględniać nawet najbardziej zindywidualizowane potrzeby    
i oczekiwania klientów – komentuje Monika Borowiecka, Trade Marketing Director w Grey Group Poland.
 
- Udział w spotkaniach branżowych jest istotny z punktu widzenia naszej firmy. Należy mieć na uwadze, że konferencje tego typu są niepowtarzalną okazją do wymiany wiedzy eksperckiej i doświadczeń. Tym bardziej cieszymy się, że nasi specjaliści są doceniani 
i zapraszani do grona prelegentów takiego wydarzenia, jakim jest konferencja Marketing Mix – dodaje Anna Pańczyk, CEO Grey Group. 

Konferencja Marketing Mix organizowana jest w ramach Festiwalu Marketingu przez OOH Magazine i odbędzie się 9 września w Hali EXPO XXI. Tematem przewodnim tegorocznej, 
a zarazem pierwszej edycji MARKETING MIX, będzie prowadzenie efektywnych działań marketingowych w miejscu sprzedaży. Uczestnicy spotkania poddadzą dyskusji takie zagadnienia jak trade marketing, efektywność kampanii z wykorzystaniem materiałów POS, merchandising czy zachowania konsumenckie. Wstęp na konferencję jest bezpłatny,
ale ze względu na ograniczoną ilość miejsc, wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia.

Więcej informacji na www.festiwalmarketingu.pl.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Monika_Borowiecka.jpg

grafika | 968 KB

Pobierz
Grey_logo.jpg

grafika | 43,9 KB

Pobierz

GREY DLA PRODUKCJI FABULARNEJ

Agencja GREY stworzyła projekt plakatu promującego film krótkometrażowy "Basen", reżyserii Krzysztofa Pawłowskiego, który role główne powierzył Adamowi Woronowiczowi i Agnieszce Grochowskiej.