Niecierpliwi, czyli GREY dla Samsunga

Niecierpliwi, czyli GREY dla Samsunga

Opublikowany

Agencja GREY Possible przygotowała aktywację „Niecierpliwi” promującą najnowsze modele telefonów firmy Samsung: Galaxy S6 oraz Galaxy S6 edge. Idąc wbrew powszechnemu przekonaniu, że cierpliwość popłaca, w niestandardowym wydarzeniu ambientowym nagrodzeni zostali ci, którym znudziło się czekanie.

Nowe modele telefonów Galaxy S6 oraz Galaxy S6 edge posiadają innowacyjną funkcję szybkiego ładowania baterii – tylko 10 minut ładowania wystarczy na nawet cztery godziny działania. I to właśnie ta funkcja zainspirowała firmę Samsung i agencję GREY Possible do przygotowania konkursu, z absurdalnymi zadaniami i przewrotnym finałem. Główne nagrody otrzymali ci uczestnicy, którzy okazali się niecierpliwi i pierwsi zrezygnowali z zabawy. Zawodnikom, którzy byli „zbyt” cierpliwi i wytrwali do końca, podarowano nagrody pocieszenia.
Pomysł agencji GREY Possible na aktywację wybrany został na drodze przetargu, w którym startowała czołówka agencji nie tylko z Polski, ale również z innych krajów Europy.
- Niezmiernie cieszy nas fakt, że mamy okazję pracować dla tak prestiżowej marki, jaką jest Samsung, w dodatku przy dwóch najnowszych, kluczowych produktach z jego oferty, które zredefiniowały rynek telefonów komórkowych. To wielki sukces, że to właśnie nasze pomysły pokonały propozycje tak silnej konkurencji. Mamy nadzieję, że aktywacja przygotowana przez GREY Possible odbije się szerokim echem - komentuje Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group.
Zespół GREY Group:
Kreacja: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Szymon Demirkol (Senior Art Director), Jacek Wójcik (Senior Copywriter), Jan Cieślar (Senior Copywriter)
Client Service: Marta Sawicka (Account Director), Małgorzata Łoza (Account Supervisor)
Dom produkcyjny: Film Produkcja
Agencja eventowa: 1Element

Kopiuj tekst

Udostępnij

Specjaliści Grey o efektywnym marketingu w miejscu sprzedaży podczas konferencji Marketing Mix.

9 września, podczas konferencji MARKETING MIX, Monika Borowiecka - Trade Marketing Director w Grey Group Poland, zaprezentuje case study „Kampania 360 stopni, czyli jak połączyć różne cele biznesowe i dostarczyć najbardziej efektywne rozwiązania”.