KREATYWNA AKCJA EDUKACYJNA GREY I KRYTYKI POLITYCZNEJ - „STOP FAJERWERKOM”

KREATYWNA AKCJA EDUKACYJNA GREY I KRYTYKI POLITYCZNEJ - „STOP FAJERWERKOM”

Opublikowany

Grey Group Poland we współpracy z dziennikiem opinii Krytyka Polityczna zainicjował akcję społeczną „Stop fajerwerkom”. Celem przedsięwzięcia jest uświadomienie jak szkodliwy wpływ na zwierzęta mają głośne pokazy pirotechniczne, które coraz częściej zaczynają się odbywać na terenie Polski. 

„Stop fajerwerkom” została zainspirowana wiosenną inicjatywą Gazety Stołecznej, która pod swoją petycją, nawołującą do ograniczenia wrześniowego pokazu fajerwerków na Stadionie Narodowym, zebrała ponad 3 tys. podpisów.
 - Ludzie z jednej strony zachwycają się słodkimi kotkami w Internecie, wzruszają się historiami adopcji szczeniaków ze schroniska, a następnie w imię dobrej zabawy fundują im niewyobrażalny stres odpalając sztuczne ognie. Naszą akcją zadajemy pytanie, czy naprawdę fajerwerki potrzebne są przy każdej wzniosłej okazji? Dlatego też stworzyliśmy radykalną animację, wierząc że taka forma ma większą szansę na zmianę społecznej świadomości – tłumaczy pomysłodawca akcji Damian Siemień, Copywriter z agencji Grey Group Poland.
W ramach akcji Stop fajerwerkom Grey Group Poland stworzyło stronę internetową, która w radykalny sposób pokazuje jak kończy się zadzieranie z naturą.
- Widowiskowe pokazy sztucznych ogni niosą zagrożenie dla zwierząt. Panika, uszkodzenie słuchu, stracenie orientacji, skoki z balkonów, śmierć pod kołami samochodu - to tylko niektóre ze skutków, jakie odczuwają stworzenia podczas fajerwerkowej zabawy – dodaje Agnieszka Wiśniewska z Krytyki Politycznej.

Na stronie www.fajerwerki2015.pl znajdują się kontrowersyjne animacje angażujące widzów. Misją przedsięwzięcia jest jednak przede wszystkim edukacja.

Więcej info: www.fajerwerki2015.pl

  

Partnerami akcji są:


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

stop_fajerwerkom_animacja_wiewiorka.jpg

grafika | 214 KB

Pobierz
stop_fajerwerkom_animacja_sum.jpg

grafika | 187 KB

Pobierz
stop_fajerwerkom_strona_startowa.jpg

grafika | 167 KB

Pobierz

Niecierpliwi, czyli GREY dla Samsunga

Agencja GREY Possible przygotowała aktywację „Niecierpliwi” promującą najnowsze modele telefonów firmy Samsung: Galaxy S6 oraz Galaxy S6 edge. Idąc wbrew powszechnemu przekonaniu, że cierpliwość popłaca, w niestandardowym wydarzeniu ambientowym nagrodzeni zostali ci, którym znudziło się czekanie.