Nie ma zabawy bez procentów

Nie ma zabawy bez procentów

Opublikowany

„Mam raka. I do dobrej zabawy potrzebuję procentów…” – to pierwsze słowa kolejnego spotu kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Bohaterką filmu jest Ola, która w 2016 roku dowiedziała się, że jest chora. W dobrym, godnym i szczęśliwym przejściu przez raka pomaga jej Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj Życie! 

Nie ma zabawy bez procentów / Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów

Kampania „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypomina, że aby pomóc Oli oraz innym chorym wygrać życie Fundacja potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który wesprze przejście przez raka. Szczegółowe informacje o tym w jaki sposób można przekazać swój procent podatku znajdują się na stronie Fundacji: raknroll.pl.

Ola, bohaterka spotu „Nie ma zabawy bez procentów” zachęca, by nie odkładać życia na czas leczenia:

Pomimo mojej choroby staram funkcjonować jak każdy, na tyle na ile pozwala mi leczenie. W grudniu 2017 roku wyszłam za mąż. Na co dzień robię rzeczy, które dają wiele radości i pozytywnej energii. Przykładowo w tym roku planuję wyjazd na festiwal muzyczny, bo nigdy nie byłam. Chciałabym swoim tańcem zainspirować innych do działania. Musimy stawić temu czoła!

OLA, PODOPIECZNA FUNDACJI RAK'N'ROLL

Pierwszym spotem promującym kampanię było wideo Gosi i Dawida, którzy przekonywali, że „Nie ma miłości bez procentów”. – Obydwa spoty wpisują się w DNA Fundacji i inspirują do pozytywnego myślenia. Celem Fundacji Rak’n’Roll jest nieustanne tworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku, aby zmienić wizerunek choroby w świadomości społecznej – podkreśla Jacek Maciejewski, Strażnik Marki Fundacji Rak’n’Roll.

Dla podkreślenia istoty przelewania procentów, w ramach kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” powstało specjalne piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”. Piwo jest bez alkoholu, a więc bez procentów, bo – jak przekonuje fundacja – są one potrzebne gdzie indziej. Jednocześnie etykieta umieszczona na butelce dokładnie informuje, jak wesprzeć fundację, a nazwa produktu, pomaga zapamiętać numer, który należy później wpisać w deklaracji podatkowej. Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji jest dostępne w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju a także na Frisco.pl.

Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.  

Udostępnij

Powiązane artykuły
Nie ma wygranej bez procentów

temu

Jeszcze 5 lat temu zmagał się z rakiem z przerzutami do płuc. Dzisiaj zmaga się z przygotowaniami do Biegu Rzeźnika na dystansie 78 km. Sport zawsze był dla niego ważny, jednak najważniejszą rolę odegrał, gdy po chorobie Michał wracał do życia. Teraz dzieli się swoim doświadczeniem, daje nadzieję na wygraną i inspiruje do działania. Biorąc udział w spocie Rak’n’Rolla „Nie ma wygranej bez procentów” przypomina, że aby pomóc podopiecznym wygrać życie, Fundacja potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać.
Nie ma miłości bez procentów

temu

Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej, że Fundacja aby działać potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który pomaga jej podopiecznym przejść przez raka. 
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów

temu

Ruszyła właśnie nowa kampania fundacji Rak’n’Roll pod hasłem „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Poprzez zastosowaną grę słowną fundacja zwraca uwagę, że do działania potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje dokładnie 1% podatku, który pomoże podopiecznym przejść przez raka. W zwróceniu uwagi na kampanię pomóc ma specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”. Ogłoszenie
Niezwykła wizyta w Domu Otwartych Serc

temu

W miniony weekend, znany na całym świecie, stylista fryzur Sascha Breuer przyleciał prosto z Cannes do Warszawy, by odwiedzić Centrum Interwencji Kryzysowej Caritas Warszawsko-Praskiej "Dom Otwartych Serc", gdzie spotkał się z czterema kobietami i ich dziećmi w ramach inicjatywy #TheKindCut. Sascha pracuje na całym świecie stylizując gwiazdy filmowe wielkiego formatu oraz największych celebrytów, jednak zawsze stara się znaleźć czas dla osób w potrzebie.

Nie ma wygranej bez procentów

Jeszcze 5 lat temu zmagał się z rakiem z przerzutami do płuc. Dzisiaj zmaga się z przygotowaniami do Biegu Rzeźnika na dystansie 78 km. Sport zawsze był dla niego ważny, jednak najważniejszą rolę odegrał, gdy po chorobie Michał wracał do życia. Teraz dzieli się swoim doświadczeniem, daje nadzieję na wygraną i inspiruje do działania. Biorąc udział w spocie Rak’n’Rolla „Nie ma wygranej bez procentów” przypomina, że aby pomóc podopiecznym wygrać życie, Fundacja potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać.