Nie ma miłości bez procentów

Nie ma miłości bez procentów

Opublikowany

Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej, że Fundacja aby działać potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który pomaga jej podopiecznym przejść przez raka. 

Nie ma miłości bez procentów / Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów

Nie ma miłości bez procentów / Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów

Szczegółowe informacje o tym w jaki sposób można przekazać swój 1% podatku znajdują się na stronie Fundacji: www.raknroll.pl.

Gosia, główna bohaterka spotu i jednocześnie podopieczna Fundacji, wraz ze swoim mężem Dawidem w spocie przypominają wydarzenie, które na zawsze zmieniło ich życie: – Rzeczywiście poznaliśmy się w klubie 16 lat temu, 25 października. Do dzisiaj jest to data,  którą świętujemy start naszego związku. Z Dawidem było tak, że od razu wiedziałam, że jest to facet na całe życie. Zawsze się wspieraliśmy, a wzajemna i piekielnie silna miłość, jestem przekonana, pozwoliła nam przejść przez raka. Jak było mi ciężko to on mnie ciągnął w górę. Jest zawsze obok, jak rycerz.

Celem Fundacji Rak’n’Roll jest poprawa jakości życia chorych oraz tworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku. Działania Fundacji inspirują do pozytywnego myślenia, dostarczają przydatnych rozwiązań, a także zmieniają wizerunek choroby w świadomości społecznej. Kampania „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypomina, że działania Fundacji nie byłyby możliwe bez środków z 1% podatku. To wsparcie jest dla nas bardzo ważne i jest podstawą finansowania działań pomocowych. Dzięki zeszłorocznej zbiórce zrobiliśmy wiele ważnych rzeczy. Wspieramy chorych w przejściu przez raka na każdej możliwej płaszczyźnie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko, Dyrektor Zarządzający Fundacji Rak’n’Roll.

Jak podkreśla Gosia, bohaterka spotu – Procenty fundacji dają wiele, nie tylko w wymiarze finansowym, który jest oczywiście kluczowy. W Rak’n’Rollu zawsze można liczyć na drugiego człowieka. A na koniec dnia, to właśnie ludzie dają tą pomoc, której potrzebuje się najbardziej. Tytułowa „miłość” w spocie, to właśnie ta cała niematerialna pomoc, energia, bez której nie chce myśleć jakby było. Udział w spocie jest też dla mnie zakończeniem pewnej historii, bo mogę dziś powiedzieć, że wszystko u nas dobrze.

Przelej KRS 0000 338 803 na zdrowie
W ramach kampanii, na początku lutego, miała również miejsce premiera piwa bezalkoholowego o nazwie „KRS 0000 338 803”. Piwo uwarzył kontraktowy browar rzemieślniczy Inne Beczki, jest bez alkoholu, a więc bez procentów, bo są one potrzebne gdzie indziej. Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym, jak wesprzeć fundację, a dodatkowo, została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej.

Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji jest już dostępne w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju jak na przykład: Klub Komediowy, Wilcza 50, Kulturalna, Klub Stodoła, Cuda na Kiju, Hala Gwardii, Zamieszanie Cocktail Bar, Folgujemy (Wrocław) czy Ministerstwo Browaru (Poznań). Do końca miesiąca piwo będzie też dostępne w internetowym markecie Frisco.pl.

Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettl oraz dom mediowy MediaCom.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Nie ma wygranej bez procentów

temu

Jeszcze 5 lat temu zmagał się z rakiem z przerzutami do płuc. Dzisiaj zmaga się z przygotowaniami do Biegu Rzeźnika na dystansie 78 km. Sport zawsze był dla niego ważny, jednak najważniejszą rolę odegrał, gdy po chorobie Michał wracał do życia. Teraz dzieli się swoim doświadczeniem, daje nadzieję na wygraną i inspiruje do działania. Biorąc udział w spocie Rak’n’Rolla „Nie ma wygranej bez procentów” przypomina, że aby pomóc podopiecznym wygrać życie, Fundacja potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać.
Nie ma zabawy bez procentów

temu

„Mam raka. I do dobrej zabawy potrzebuję procentów…” – to pierwsze słowa kolejnego spotu kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Bohaterką filmu jest Ola, która w 2016 roku dowiedziała się, że jest chora. W dobrym, godnym i szczęśliwym przejściu przez raka pomaga jej Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj Życie! 
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów

temu

Ruszyła właśnie nowa kampania fundacji Rak’n’Roll pod hasłem „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Poprzez zastosowaną grę słowną fundacja zwraca uwagę, że do działania potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje dokładnie 1% podatku, który pomoże podopiecznym przejść przez raka. W zwróceniu uwagi na kampanię pomóc ma specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”. Ogłoszenie
Niezwykła wizyta w Domu Otwartych Serc

temu

W miniony weekend, znany na całym świecie, stylista fryzur Sascha Breuer przyleciał prosto z Cannes do Warszawy, by odwiedzić Centrum Interwencji Kryzysowej Caritas Warszawsko-Praskiej "Dom Otwartych Serc", gdzie spotkał się z czterema kobietami i ich dziećmi w ramach inicjatywy #TheKindCut. Sascha pracuje na całym świecie stylizując gwiazdy filmowe wielkiego formatu oraz największych celebrytów, jednak zawsze stara się znaleźć czas dla osób w potrzebie.

Nie ma zabawy bez procentów

„Mam raka. I do dobrej zabawy potrzebuję procentów…” – to pierwsze słowa kolejnego spotu kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Bohaterką filmu jest Ola, która w 2016 roku dowiedziała się, że jest chora. W dobrym, godnym i szczęśliwym przejściu przez raka pomaga jej Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj Życie!