GREY o sile pomocy, czyli biegnij dla siebie, biegnąc dla innych i wygrajmy wszyscy razem

GREY o sile pomocy, czyli biegnij dla siebie, biegnąc dla innych i wygrajmy wszyscy razem

Opublikowany

GREY Group stworzył kampanię promującą inicjatywę Fundacji "Maraton Warszawski". Ma ona wesprzeć podopiecznych jednej z czterech fundacji charytatywnych: Amnesty International, Fundację Dzieci Niczyje, Fundację Rak’n’Roll Wygraj życie! oraz Fundację Synapsis. Motywem przewodnim całej akcji jest sytuacja win-win, kiedy to pomagając sobie osiągnąć sukces, pomagamy innym, a przy okazji propagujemy słuszną ideę.

Bieganie – zarówno w Polsce jak i na świecie – staje się coraz bardziej popularną formą spędzania wolnego czasu. Fundacja "Maraton Warszawski" postanowiła wykorzystać to zjawisko w słusznym celu i poprawić jakości życia wielu osób. GREY Group przygotował spot, który opowiada o skutecznym pomaganiu.

Aby wziąć udział w charytatywnej inicjatywie, wystarczy zapisać się na bieg w ramach 37. PZU Maratonu Warszawskiego. Chcąc wspomóc wybraną fundację, należy podczas rejestracji w 37. PZU Maratonie Warszawskim wybrać opcję charytatywnego zbierania środków. Poprzez profil swojej zbiórki rodzina, znajomi, przyjaciele, inni biegacze lub ktokolwiek chętny może wpłacać środki na rzecz wsparcia Twojego udziału w maratonie. Uzbieranie do 15 sierpnia (sama zbiórka trwa aż do 15 października) 300 zł gwarantuje darmowy i unikalny pakiet startowy – wyjątkową, techniczną koszulkę marki Adidas oraz numer startowy. Pakiet można odebrać w punkcie biura zawodów.

- Od lat wychodzimy z założenia, że impreza taka jak bieg maratoński to nie tylko prestiżowe zawody sportowe. To także wielkie wydarzenie społeczne zbudowane na pozytywnych emocjach tysięcy ludzi, którzy w tym dniu robią coś dobrego dla innych. Biegaczy, którzy wspierają się na trasie, kibiców dopingujących ich do walki z dystansem oraz wolontariuszy, oferujących swoją bezinteresowną pomoc. To właśnie dzięki tej wyjątkowej atmosferze na najbardziej prestiżowych maratonach na świecie zbierane są gigantyczne środki na cele charytatywne – mówi Magda Skrocka-Kołodziejska z Fundacji „Maraton Warszawski”.

Spot promujący akcję przygotowany przez GREY Group w lekki i zabawny sposób pokazuje, że gdy pomaga się innym, cały świat sprzyja osobie pomagającej. Biorąc udział w maratonie i biegnąc w szczytnym celu, biegnie się lżej. Muzykę do filmu skomponowała kultowa grupa Mitch & Mitch. Główną rolę w spocie zagrał Mikołaj Kowalski-Barysznikow, znany pasjonat i popularyzator biegania.



GREY Group i Fundacja "Maraton Warszawski" zapraszają do wzięcia udziału w biegu, który odbędzie się 27 września 2015 roku. Więcej informacji na stronie: pzumaratonwarszawski.com

- Robiąc coś dla siebie, możesz zrobić coś dla innych, a w tym biegu i tak wygrają wszyscy! – zachęca Anna Pańczyk, CEO GREY Group. Monika Borowiecka, Trade Marketing Director GREY Group, a prywatnie zapalona biegaczka, również wesprze inicjatywę. – Bardzo się cieszę, że wezmę udział w maratonie. Tym bardziej, że teraz mogę pobiec nie tylko dla własnej satysfakcji czy sprawdzenia siebie, ale również dla innych – mówi Monika Borowiecka.

Zespół GREY Group:
Client service: Małgorzata Łoza (Account Supervisor)
Creative department: Rafał Ryś (Deputy Creative Director), Monika Świątek – Król (Senior Copywriter), Beata Kotnowska- Bujak (Senior Art Director)


Reżyseria: Aliaksandr Sashka Kanavalau
Muzyka: Mitch & Mitch
Dom produkcyjny: Tank Production
Postprodukcja: Lunapark



Kopiuj tekst

Udostępnij

KREATYWNA AKCJA EDUKACYJNA GREY I KRYTYKI POLITYCZNEJ - „STOP FAJERWERKOM”

Grey Group Poland we współpracy z dziennikiem opinii Krytyka Polityczna zainicjował akcję społeczną „Stop fajerwerkom”. Celem przedsięwzięcia jest uświadomienie jak szkodliwy wpływ na zwierzęta mają głośne pokazy pirotechniczne, które coraz częściej zaczynają się odbywać na terenie Polski.