GREY Group dla GlaxoSmithKline w najnowszej kampanii Sensodyne

GREY Group dla GlaxoSmithKline w najnowszej kampanii Sensodyne

Opublikowany

Wystartowała najnowsza kampania dla marki Sensodyne (GlaxoSmithKline), przygotowana przez agencję GREY Group. Sensodyne zaprasza nas do gabinetów lekarzy dentystów, którzy potwierdzają dużo większą skuteczność działania ulepszonej pasty do zębów, osiągniętą dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii NovaMin.

Kampania wystartowała 20 lipca i potrwa do końca 2015 roku.

Głównym komunikatem kampanii jest poprawa jakości życia pacjentów, którzy walczyli dotąd nieskutecznie z nadwrażliwością zębów. W spocie lekarz dentysta opowiada o  nowej paście do zębów pomagającej walczyć z nadwrażliwością zębów. Wapń i fosfor zawarte w opracowanej niedawno, unikalnej technologii NovaMin – pasty do zębów Sensodyne, Odbudowa i Ochrona – powodują, że podczas systematycznego stosowania na zębach oraz kanalikach zębowych tworzy się stała, mineralna warstwa ochronna. Dzięki niej pacjenci mogą już zawsze cieszyć się z posiłków, na które mają ochotę.



„Sensodyne, Odbudowa i Ochrona” jest kolejną kampanią dla GlaxoSmithKline zrealizowaną przez agencję GREY Group w ramach długotrwałej współpracy obu firm.

Zespół GREY Group:
Client service: Marta Mesyjasz, Monika Salamon
Creative department: Magdalena Zalewska
Reżyseria – Stuart Wilson
Operator – Stuart Wilson, Filip Załuska
Dom produkcyjny: Papaya
Postprodukcja: Grey Londyn
Dom mediowy: Mediacom

Kopiuj tekst

Udostępnij

GREY o sile pomocy, czyli biegnij dla siebie, biegnąc dla innych i wygrajmy wszyscy razem

GREY Group stworzył kampanię promującą inicjatywę Fundacji "Maraton Warszawski". Ma ona wesprzeć podopiecznych jednej z czterech fundacji charytatywnych: Amnesty International, Fundację Dzieci Niczyje, Fundację Rak’n’Roll Wygraj życie! oraz Fundację Synapsis. Motywem przewodnim całej akcji jest sytuacja win-win, kiedy to pomagając sobie osiągnąć sukces, pomagamy innym, a przy okazji propagujemy słuszną ideę.