mBank i AXA w nowej kampanii od GREY Group 

mBank i AXA w nowej kampanii od GREY Group 

Opublikowany

Najnowsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję GREY Group komunikuje wspólną ofertę mBanku i Grupy AXA, pozwalającą uzyskać ubezpieczenie komunikacyjne w atrakcyjnej cenie. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji oraz internecie.

Kampania wystartowała 6 lipca i potrwa do końca miesiąca. Jej głównym elementem jest 30-sekundowy spot telewizyjny przedstawiający historię z życia dwóch profesjonalistów, która w naturalny sposób odnosi się do komunikowanej oferty, jednocześnie pokazując obie marki jako nowoczesne i odpowiadające na potrzeby klientów. Wspólne, idealnie zgrane działania mBanku i Grupy AXA tworzą mądre rozwiązania, czyli mądrą i atrakcyjną ofertę. Dzięki współpracy obu firm klienci mBanku mają teraz możliwość skorzystania z ubezpieczeń komunikacyjnych AXA w serwisie transakcyjnym mBanku. Oferta obejmuje ubezpieczenie OC już od 275 zł na rok, dostęp online do polisy oraz płatność składki nawet w 12 ratach. Oprócz emisji spotu w telewizji prowadzona jest kampania bannerowa w internecie.  




Zespół GREY Group:
Client Service: Ireneusz Turski (Account Director), Weronika Lis (Account Manager)
Kreacja: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Monika Świątek (Senior Copywriter), Beata Kotnowska (Senior Art Director)
Dom produkcyjny: Graffiti Films
Postprodukcja: Lunapark
Reżyseria: Mikołaj Łebkowski
Dom mediowy: Mindshare

Kopiuj tekst

Udostępnij

GREY Group ponownie dla IKEA

W najnowszej kampanii „Pokój i spokój”, przygotowanej przez agencję GREY Group, IKEA uchyla drzwi do niedostępnej w domu strefy – pokoju nastolatka. Akcja zachęca rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom i skorzystania ze specjalnej promocji na wybrane meble.