GREY dla Rzecznika Praw Obywatelskich

GREY dla Rzecznika Praw Obywatelskich

Opublikowany

Głos zwykłego człowieka jest cichy i czasem niesłyszany przez instytucje i urzędy państwowe. Dzięki pracy Rzecznika Praw Obywatelskich głos obywateli jest silniejszy, a trudne i nierozwiązane sprawy znajdują swój szczęśliwy finał. Rusza właśnie kampania informacyjno-edukacyjna „Głos wszystkich obywateli” przygotowana przez GREY Group.

Kampania informacyjno-edukacyjna „Głos wszystkich obywateli” to trzy spoty, które zwracają uwagę na bardzo ważną rolę, jaką pełni Rzecznik Praw Obywatelskich w demokratycznym państwie, i zachęcają do korzystania z możliwości zgłoszenia swojego problemu do Rzecznika. Kampania przygotowana przez GREY Group „oddaje głos” obywatelom i pokazuje, że nawet bardzo skomplikowane sprawy mogą zostać rozwiązane pomyślnie na ich korzyść. 





- Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy zrealizować projekt dla tak prestiżowej instytucji publicznej jaką jest Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich. To bardzo ważna kampania pokazująca ludziom, że nie są sami ze swoimi problemami. Mamy nadzieję, że nasze spoty dotrą do wielu osób, które potrzebują pomocy Rzecznika Praw Obywatelskich i z tej pomocy skorzystają – podsumowuje Anna Pańczyk, CEO GREY Group.

Spoty emitowane będą w kinach oraz w formie pre-roll w serwisach YouTube i VOD od 12 czerwca do 2 lipca 2015 roku. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.

Dodatkowo agencja GREY Group przygotowała identyfikację wizualną dla wydawnictw Biura Rzecznika Praw Obywatelskich.