Opublikowany


Piłkarski konkurs Allianz


GREY group przygotował aplikację konkursową „Jedyny taki strzał” dla Allianz Polska. Konkurs polega na nagraniu filmu, w którym uczestnicy mogą popisać się pomysłowością i umiejętnościami piłkarskimi. Akcję promują spoty z polskimi mistrzami freestyle football w roli głównej.

Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Allianz w oparciu o jej platformy sponsoringowe: współpracę z klubem piłkarskim FC Bayern oraz sponsoring tytularny Allianz Arena, jednego z najnowocześniejszych europejskich stadionów oraz zaangażowanie jak największej liczby użytkowników mediów społecznościowych w interakcje z marką. Konkurs wystartował 27 października i potrwa cztery tygodnie.

- FC Bayern to obecnie jeden z najlepszych klubów piłkarskich świata, a Monachium coraz częściej nazywane bywa piłkarską stolicą świata. Chcemy wykorzystać fakt współpracy Allianz z klubem oraz to, że zainteresowanie nim w Polsce znacznie wzrosło, od kiedy do drużyny dołączył czołowy polski zawodnik - mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska. 

Na potrzeby akcji konkursowej została stworzona specjalna aplikacja na Facebooka, dzięki której uczestnicy mogą wgrywać swoje filmy. W konkursie może wziąć udział każdy - nie trzeba posiadać niesamowitych umiejętności piłkarskich, wystarczy ciekawy pomysł. Od samych uczestników konkursu zależy, jaką formę będą miały nagrane filmy konkursowe: w jakim miejscu, stroju i do czego będą strzelać gole.