GREY ponownie dla IKEA

GREY ponownie dla IKEA

Opublikowany

Właśnie ruszyła nowa kampania IKEA 

W nowej zimowej odsłonie kampanii IKEA zachęca do refleksji nad tym, co naprawdę czyni każdy dzień wyjatkowym.

Czy są to perfekcyjne potrawy, dekoracje, prezenty, czy może czas spędzony z bliskimi? Czy lśniący czystością dom, czy umorusane, uśmiechnięte buzie dzieci?


Kuchnie IKEA ułatwiają celebrację chwil z bliskimi. Dzięki sprytnym rozwiązaniom minimalizującym czas i trud włożony w przygotowania pozwala skupić się na tym co w codzienności najważniejsze – na byciu razem.


IKEA docenia czas spędzany po swojemu, rodzinnie, nieperfekcyjnie, a jednak idealnie. Zachęca do pielęgnowania momentów bliskości, nie tylko od święta, ale przez cały rok. Pokazuje, że najważniejsze są intencje i uczucia, a nie okazje do tego, by sprawić najbliższym przyjemność i wręczyć choćby najmniejszy prezent.


IKEA jest jedną z firm, której bliskie są sytuacje domowe, których doświadcza każdy z nas. Jej produkty towarzyszą nam w trakcie szczególnych okazji, ale przede wszystkim podczas tych codziennych chwil spędzanych w gronie najbliższych. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy po raz kolejny zrealizować kampanię opierającą się na prawdziwej historii i emocjach – mówi Małgorzata Łoza, Account Director, GREY.


Za koncept kreatywny i egzekucję kampanii obejmującej spot telewizyjny odpowiada agencja GREY, za produkcję Easy Hell Productions, za postprodukcję Lunapark.

Zespół odpowiedzialny za realizację kampanii:

Strategia: Weronika Sołtysiak

Kreacja: Mateusz Gaca, Michał Rudek

Client Service: Małgorzata Łoza, Julia Czerniuk

Produkcja: Agata Bereś

Celem IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy dobre wzornictwo i funkcjonalne meble w przystępnej cenie. Dbamy o zrównoważony rozwój, realizując strategię People & Planet Positive.

IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. Grupa IKEA w Polsce posiada obecnie dziewięć sklepów, które w roku finansowym 2015 odwiedziło 24 miliony osób. Ponadto, poprzez IKEA Centres Poland S.A., firma zbudowała i zarządza ośmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Ponadto Grupa IKEA zainwestowała w sześć farm wiatrowych, dzięki czemu obecnie wytwarzamy tyle energii z odnawialnych źródeł, ile sami zużywamy na terenie Polski.

GREY GROUP to należący do koncernu WPP zespół agencji, oferujących Klientom pełen zakres usług komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations i Digital oraz wsparcie strategiczne. GREY Group ma doświadczenie w tworzeniu komunikacji marek międzynarodowych i lokalnych. Dzięki zapleczu w międzynarodowej sieci WPP, znakomitej znajomości lokalnego rynku oraz zespołowi utalentowanych i działających z pasją ludzi – tworzymy zintegrowane i skuteczne biznesowo projekty dla firm z wielu segmentów rynku.


GREY GROUP jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej skład wchodzą agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz sieciowa agencja Public Relations – Cohn&Wolfe. GREY Group posiada również w swoich strukturach niezależny zespół odpowiedzialny za działania w nowych mediach, a także zespół zajmujący się projektowaniem strategii kampanii i opieki nad nowym biznesem. GREY Group oddaje także do dyspozycji swoich Klientów profesjonalne Działy Produkcji RTV oraz Poligrafii, a także Studio DTP.

Grey Advertising Poland | Famously Effective Since 1917

Famously Effective Since 1917

Grey Group Poland | Facebook

Grey Group Poland, Warsaw, Poland. 6,013 likes · 22 talking about this · 1,038 were here. Grey Group Poland to należący do koncernu WPP zespół agencji:...

GreyGroupPoland - YouTube

Grey Group Poland to należący do koncernu WPP zespół agencji: ATL, BTL, interaktywnej oraz Public Relations, oferujących Klientom pełen zakres usług komunika...

Kopiuj tekst

Udostępnij

Niezwykła wizyta w Domu Otwartych Serc

W miniony weekend, znany na całym świecie, stylista fryzur Sascha Breuer przyleciał prosto z Cannes do Warszawy, by odwiedzić Centrum Interwencji Kryzysowej Caritas Warszawsko-Praskiej "Dom Otwartych Serc", gdzie spotkał się z czterema kobietami i ich dziećmi w ramach inicjatywy #TheKindCut. Sascha pracuje na całym świecie stylizując gwiazdy filmowe wielkiego formatu oraz największych celebrytów, jednak zawsze stara się znaleźć czas dla osób w potrzebie.